Monday, October 12, 2009

KEHADIRAN CAHAYAMATA

ALHAMDULILLAH...................BERSYUKUR KE HADRAT ALLAH SWT.
Akhirnya selepas sekian lama........... detik inilah yang aku nanti-nantikan ........ kehadiran cahayamata dalam kehidupan kami menjadikan segala-galanya sempurna kepada aku yang kini bukan sahaja begelar isteri kepada seseorang tapi ibu kepada seseorang.Alangkah bahagianya aku kini..............lebih-lebih lagi suamiku yang sangat dicintai.Kehadiran anak merupakan satu hadiah yang tidak ternilai baginya.Aku sangat bahagia kerana dapat membahagiakan suamiku.... Aku bahagia,gembira dan bersyukur kerana dikurniakan seorang suami yang sangat bersabar dan sanggup menunggu selama lebih dari 6 tahun untuk mengecapi kebahagiaan ini bersama-sama. TERIMA KASIH SUAMIKU.

No comments:

Post a Comment